czwartek, 20 kwietnia 2017

Pamiętaj co to znaczy być młodym :)


Młody człowiek może nie rozumieć jak dorosły myśli i czuje, 
ale starzy ludzie ponoszą winę 
jeśli zapomną 
co to znaczy być młodym"

Joanne Rowling (Albus Dumbledore)

Jest coś niezwykłego w spotkaniu pokoleń. Każdy z nas odczytuje codzienność z innej perspektywy, w której wiek odgrywa kluczową rolę. Dziś przez krótką chwilę obserwowałam mojego starego i schorowanego tatę, który próbował przekazać mojej nastoletniej córce jak wielkim darem jest młodość: "Korzystaj i baw się" powiedział.
A ja zawieszona wiekiem między nimi rozumiałam co czuje każde z nich. Dziś znam już znaczenie upływającego czasu, a jeszcze wciąż pamiętam jak abstrakcyjnym pojęciem był upływający czas gdy miałam zaledwie kilkanaście lat...
Patrzyłam na łzy w oczach taty. Łzy radości człowieka, który z miłością patrzy na dziecko i łzy smutku bezpowrotnie straconej młodości wcześniej tak niedocenianej... przez każdego z nas.
Mój tata... Takie chwile jak dzisiejsza chcę pamiętać. 
Takie chwile... ciepłe.. prawdziwe... bezcenne... dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)