niedziela, 1 stycznia 2017

Nowy Rok i świat pełen ludzi :)


Kalina Królowa Lasu...


W swoim życiu spotkasz wiele typów ludzi. 
Spotkasz Delikatne Kwiaty, Rozszalałe Oceany, Ciche Lasy, Wyniosłe Góry i Kolorowe Nieba. 
Spotkasz Burze z Piorunami, spotkasz Błyskawice. 
Będą próbowali Cię powalić i pozostawić bez tchu. 
Spotkasz Wschody Słońca, spotkasz Ogrody. Dadzą Ci światło i zabiorą ku przygodzie. 
Poznawaj ich. Zgub się z nimi. 
Oni wszyscy mają coś do zaoferowania i mogą Cię czegoś nauczyć.
(autor nieznany)


Na swój pokręcony sposób nie mogę się doczekać tego co się za chwilę, za kilka dni, miesięcy stanie. Mój oddech jest dziś krótki, urywany, podekscytowany. Pierwszy dzień nowego roku :) Pociesza mnie myśl, że nie jestem odosobniona. Inni też przeżywają podobnie, może oprócz tych, którzy zmagają się z konsekwencjami ostatniej nocy ;)
Jak to zgrabnie powiedział mój Sąsiad: "walczą o życie" ;)
(Wiecie, że mężczyzna nigdy nie choruje? - On zawsze walczy o życie! :D)
A życie jest nieprzewidywalne. To co dziś zakładasz jako pewnik, jutro w jednej chwili może się zmienić. To co Cię przeraża i straszy jutro może się ziścić i całkowicie przewartościować Twój świat. To co miało być porażką może okazać się zrządzeniem losu i zmienić Twoje życie na lepsze. Ludzie, którzy byli przyjaciółmi mogą odwrócić się na pięcie i odejść odwróceni plecami, a Ci których wcześniej nie zauważałeś wyciągnąć pomocną dłoń. W ten sposób zyskasz nowych Przyjaciół. Będą i tacy, którzy bez względu na okoliczności będą przy Tobie. I rzeczywiście każdy z nich, również ten który odejdzie, czegoś Cię nauczy.
Żyjemy w zabieganym, zapętlonym życiu ciągłych, pilnych, niedokończonych spraw. Szanujmy ludzi, których mamy wokół. Nie traktujmy przyjaźni jak inwestycję, bądźmy dla siebie ludźmi <3 A w przyszłość patrzmy z optymizmem. Pamiętajmy, że większość tego czego się obawiamy nigdy się nie zdarzy! Dobrego Nowego Roku ! :)

2 komentarze:

  1. Piekny cytat :-) zapisany. Malgosiu, jak Ty pieknie piszesz...

    Buziaki

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Tak się cieszę, że do mnie zajrzałaś. Dziękuję! - przesyłam szczęśliwe uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)