czwartek, 10 listopada 2016

Za czym tęsknię jesienią

Dzbanek Amanda dark Grey od Green Gate w Passion4Home.pl
Za dłuższymi dniami, bo dla mnie dzień jest jednoznaczny z naturalnym światłem. 
Za ciepłym słońcem, takim, które przyjemnie grzeje w plecy i nie dąsa się ukrywając za chmurami ;)
Za zapachem kwiatów i cichym brzęczeniem pracowitych pszczół.
Za trzymaniem się za ręce, bez przyzwoitki wełnianych rękawiczek :D
Tęsknię za wiosną.
Zbyt krótkie dni, dalekie i chłodne na swój sposób słońce, marznące dłonie i nieobecność pszczół są jednak dobre. Tęsknota to nie tylko odczuwalny brak. Tęsknota jest przyprawą, tym magicznym elementem, który sprawia, że obecność - utęsknionej osoby czy, jak dziś u mnie, pory roku - gdy w końcu się pojawi "smakuje" wspaniale.
Moją wiosenną tęsknotę wywołał ten niewielki hiacynt, który "stanął mi na drodze" podczas dzisiejszych zakupów. 
Oto moja namiastka Wiosny Jesienią :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)