środa, 12 października 2016

Przewrotny punkt widzenia :)

Kolekcja wazonów Green Gate Jesień Zima 2016
To już kolejny deszczowy, pochmurny dzień. Mogę udawać, że jest wieczór i fotografować lampiony (nawet próbowałam), ale udawanie nie jest moją mocną stroną ;)
Gdzie szukać światła w taki dzień jak dziś? Oczywiście poza domem!
Otulony chłodem i wilgocią Wazon Nova Gold a w nim:
Kalina <3 Uwielbiają ją mszyce, uwielbiam ją i ja :D
Stojąc w strugach zimnego deszczu, patrząc na przybrane kropelkami błyszczącej wody hortensje, rozchodnik i owoce kaliny pomyślałam, że jeśli zignoruję chłód i deszcz i brak słońca to właściwie mamy piękny dzień :)


Piękna, aromatyczna, doskonale fioletowa bazylia <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)