piątek, 7 października 2016

Dłonie marzną a ja patrzę zachwycona....

Białe letnie hortensje przebarwiają się już na różowo. Na zdjęciu w towarzystwie Kubka Amanda dark grey GreenGate

Pierwszy przymrozek przyniósł piękny poranek z koralikami zamarzniętych kropli rosy.
Dłonie marzną a ja patrzę zachwycona....

Dynia czy Karoca? Jesień ma w sobie magię, która potrafi uwieźć nasze myśli, odkurzyć krainę baśni...
Jesień ma wiele twarzy. Bywa kolorowa i słoneczna, ale też smutna i melancholijna. 
Wolę tę pierwszą i potrafię się nią zachwycić równie intensywnie co wiosną. 
Z całych sił więc zaciskam kciuki prosząc jednocześnie: 
miesiące jesienne bądźcie dla nas łaskawe i słoneczne.
A skoro mowa o Księżniczkach, balach i zabawie to przemycę blask złota...
Na spacerach wypełniam kieszenie leśnymi skarbami: 
są szyszki, żołędzie, kasztany i kolorowe liście. 
Przyjdą dni kiedy otoczy nas ciemnoszara plucha. 
Zbieram więc ciepłe, kolorowe obrazy Października 
żeby w okolicy późnego Listopada życzliwiej myśleć o Jesieni ;)
Jesienne skarby <3 w wazonie


2 komentarze:

  1. Ja polubiłam jesień, a tak naprawdę tę jej łagodniejszą wersję, pełną kolorów. I cieszę się z każdego słonecznego dnia.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś pogoda nie rozpieszcza, deszczu nie ma ale niebo zachmurzone blokuje światło i otacza szarością. Tu można by postawić kropkę, ale za oknem widzę piękne, przebarwiające się na żółto i pomarańczowo liście. Prezentują się cudownie w dni słoneczne, za to w takie jak dzisiejszy emanują energią i ciepłem. Jesień jest piękna i ja też ją lubię :) Trzeba tylko pamiętać o ciepłej kurtce, skarpetkach i chustce do nosa ;) Pozdrawiam bardzo ciepło i dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)