niedziela, 11 września 2016

Lawendowa Pasja :)


Lawenda symbol nie tylko Prowansji
Agata Cieślik i jej naturalne lawendowe kosmetyki. Właśnie je testuję i jestem zachwycona! Moje dzieciństwo wypełnione było rozmowami o pielęgnacji skóry.
Moja Babcia była farmaceutką. Pamiętam jej chłodną spiżarnię i malutką półkę, na której stały słoiczki ręcznie robionych kremów. Wiedziała jak, wiedziała co. W porcelanowym moździerzu starannie ucierała składniki. Jej skóra była zawsze piękna i zadbana, ale o przyjemnym zapachu kremów mogła jedynie marzyć. Jakże szczęśliwa byłaby dziś, gdyby mogła żyć wśród lawendowych pól.
Podziwiam Kobiety, które to potrafią: wykorzystać swoją pasję i wiedzę, żeby wydobyć z roślin to co dla nas najlepsze i najcenniejsze. Dbać o urodę mądrze. Agata potrafi. Polecam zajrzyjcie do Agaty Cieślik na Fb:

Ręcznie robione, z pasją i w zgodzie z naturą <3



Peeling do ciała z masłem shea i masłem kakaowym

Czerpać to co najlepsze z natury, robić to mądrze, z szacunkiem i troską
Szczęśliwa, inteligentna i ciekawska - koza :)

Pasja rodzi Piękno. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)