środa, 14 września 2016

Kolorowo z sentymentem



Dzisiaj zebrało mi się na wspominki :) Czasem jestem bardzo sentymentalna... Dziś przypomniała mi się Wielkanoc wieeele lat temu. Wiecie jak to jest: Wielkanoc, więc wiosna, a wiosna to oczekiwanie na kolor, świeżość, słońce. Pamiętam jak czekałam na swoje pierwsze zamówienie z Green Gate.
Upragniona paczka dotarła, wszystko było śliczne a dostawa szybka i z Uśmiechem i to jakim! Do dziś pamiętam uśmiech :)
Po latach oto jestem tu: prowadzę sklep z porcelaną Green Gate. Tamtego dnia rozpakowując z radością filiżanki, kubki i talerzyki ze zdjęcia nigdy bym w to nie uwierzyła. Moja praca była zupełnie inna: bardzo szybka i niemiłosiernie techniczna, wręcz męska - przepraszam Panowie ;)
Dziś z aparatem w ręku codziennie, z przyjemnością pstrykam dla Was nowe zdjęcia na Instagram. Prowadzę rozmowy o wzorach, kolorach i o... życiu. Mój świat jest kolorowy, kwitnący, choć czasami zdarza się rysa lub pęknięcie ;)
I choć to tylko kubki i filiżanki mam nadzieję, że i Wy spędzicie przy nich wiele fajnych chwil :)
pozdrawiam bardzo serdecznie,



2 komentarze:

  1. Też lubię takie wspominki:-) Choć niestety wtedy człowiek uświadamia sobie upływ czasu...
    Piękna, subtelna porcelanka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszam się myślą, że z czasem stajemy się lepsi jak wino ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)