wtorek, 20 września 2016

Być... z dala od szumu i zgiełku

Dzbanek Alice dark grey od Green Gate klik
 Z dala od szumu i zgiełku, z dala od wszystkiego co każe pędzić i łapać. A ponieważ wszędzie jest tak daleko zaczynasz sobie zdawać sprawę z tego, że nic nie poradzisz, wszystko co pilne musi zaczekać na Twój powrót. W pierwszej chwili zagubiona już w następnej zaskoczona i oczarowana: przestrzenią, światłem, zapachem, powietrzem. Od bezradnego poddania z braku "wszystkiego" przechodzisz do euforii poczucia wolności. Nareszcie!!!
I chwilę później pojawia się ta myśl, najpierw cichutka a później coraz głośniejsza: a może tak rzucić wszystko i zostać w takim miejscu jak to i codziennie dać się odurzać spokojnemu byciu...
Na razie dzieci muszą skończyć szkołę jedną, drugą, ale później... na pewno wrócę do tej myśli. Wrócę na wieś mając nadzieje, że na mnie czeka :)
Dekoracyjny ornament w kształcie liścia od Green Gate klik
Z dala od szumu i zgiełku, z dala od wszystkiego co każe pędzić i łapać.


2 komentarze:

  1. Piękne kadry:-)
    A ja taka typowo "miastowa" jestem, ale od czasu do czasu marzy mi się takie wyciszenie od codziennego zgiełku i hałasu...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miasto też ma swoje wspaniałe oblicza, gdy tylko za nim zatęsknię wsiadam w samochód bez chwili wahania :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)