piątek, 5 sierpnia 2016

Summertime

Morele i śliwki na pastelowej porcelanie Green Gate
Podchodzę do prostych, drewnianych skrzynek i szczerze podziwiam śliwki, morele, nektarynki, brzoskwinie, wiśnie, borówki, jabłka, gruszki.... czego nie wymieniłam? 
Bogactwo pełni lata sprawia, że moje serce bije szybciej, usta same się śmieją a oczy błyszczą. Kolor, smak, zapach. Jak sprawić, żeby zostały na dłużej ? Bo choć uwielbiam przetwory z owoców i sama bardzo chętnie je zjadam musicie przyznać, że owoc w słoiku jest już zupełnie inny.
I może zdarza mi się nieco nadmierna egzaltacja, lecz gdy staje przede mną (magicznie przygotowane przez moją Tosię) owocowe śniadanie lub ciasto do kawy..... mmmm tego przesadą na pewno nazwać nie można! <3
Pastelowa Alice od Green Gate w Passion4Home.pl




Jeśli szukasz produktów ze zdjęć:
miseczka Alice klik, kubek Alice klik , litrowy dzbanek do herbaty klik, talerz obiadowy Alice klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)