piątek, 3 czerwca 2016

O ogrodowym Kopciuszku :)





Najpiękniejszy miesiąc lata? Czerwiec!
Najbardziej kolorowy, najpiękniej kwitnący. Rozpieszcza na zawołanie, uwodzi na każdym kroku. Wszyscy cieszą się truskawkami. Duże, czerwone, słodkie. Niekwestionowane gwiazdy sezonu. Tymczasem magia czerwca nawet z cebuli zrobi Kopciuszka - popatrzcie jak szczypiorek kusi kwiatami :) Wyciągasz rękę, podnosisz kwiat i już nic nie jest takie jak przedtem! Znacie to uczucie, kiedy ulegacie pokusie ? Ten moment, kiedy trudno już cokolwiek poradzić, powoli poddajecie się..... z niekłamaną przyjemnością....



Mój dzisiejszy grzech? - śniadanie ze szczypiorkiem. Dobrze, że nie mam zaplanowanych żadnych spotkań ;)
Rano miałam czas wyłącznie na bardzo szybką kawę. Później obowiązki i mała przerwa na przegląd ogrodu. Wiecie jak to jest - dziś piątek, a chciałoby się mieć piękny ogród na weekend. Miała być szybka ocena sytuacji.... tymczasem zaczęło się od kwiatka, nieco szorstkiego w palcach, ale jak pachniał! Prawdziwy głód plus olejki eteryczne rozgrzanego słońcem kwitnącego szczypiorku. Byłam bez szans! 
Szczypiorek i jego kwiaty - piękne i jadalne :)
Taki jest właśnie Czerwiec ;)

Na zdjęciach porcelana z kolekcji Stephanie grey i Sophie vintage - Green Gate
talerz śniadaniowy Stephanie grey klik
serwetka Stephanie grey klik
Kubeczek Sophie vintage klik
Spodeczek G warm grey klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)