wtorek, 24 maja 2016

Nieoceniona RADOŚĆ :)




Radości powinniśmy uczyć się w szkole. Radości cieszenia się z życia, radości dzielenia się z innymi, radości z robienia tego w czym jesteśmy dobrzy i niekoniecznie dobrzy - jeszcze ;) Radość jest nieoceniona. Ten kto posiada radość może skakać w chmurach.
Wiosna i lato to wymarzony czas dla radości: słońce świeci, kolory eksplodują, dzień jest długi a wieczory rozkosznie ciepłe. Skorzystajmy z okazji i żonglujmy radością. Sprawdźmy dokąd nas zaprowadzi ;)
Ostatnio znalazłam blog z cudownymi wypiekami, pięknymi zdjęciami - zachwyciłam się :)
Znajdziecie w nim radość i kolory życia. Do tego fajne przepisy.
Przyjemność z oglądania zmieniła się w radość pieczenia. Łańcuszek radości zadziałał i miał swój ciąg dalszy przy rodzinnym stole. Tort, dmuchanie świeczek, radość w oczach mojego taty - bezcenne chwile. 
Bez radości czymże by były ?
Żaden ze mnie cukiernik, to wyzwanie postawić na stole niedoskonały tort - ale wiecie co? 
Nie musimy być doskonali! Radość ma dużo większą wartość niż wygórowane oczekiwania względem siebie ;)

100 Lat Radości i Zdrowia! :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)