poniedziałek, 30 maja 2016

Lato w maju!


Genialne truskawki :)

Czyste wariactwo! Temperatury dobrze powyżej 25 st (to moja granica przyjemnego, letniego ciepła). Gdzie się podziała wiosna?
Nie ukrywam, że za nią tęsknię. Nie zdążyłam nawet porządnie zmienić kurtek w szafie. Te wiosenne po prostu się nie przydały. Moje psy na spacerze powłóczą łapami, ziają z wywalonym ozorem - a ja z nimi ;) A chciałoby się pójść na prawdziwy, długi spacer - ale jak skoro najstarszy z psiego towarzystwa kładzie się w cieniu pod krzakiem i odmawia współpracy?
Dość marudzenia, są też przecież plusy! TRUSKAWKI !!!! które nigdy się nie nudzą. 
Każdego poranka w naszej kuchni ustawia się rodzinna kolejka po truskawkowe, śniadaniowe smoothie. Truskawki z mango, z bananem, z kiwi a ostatnio z mlekiem kokosowo-ryżowym (ktoś tu ma nietolerancję laktozy....) 
Wrzucam do malaksera to co mam "pod ręką". Oczywiście z truskawkami w roli głównej - bez ogonków ;). Ostatnio w sklepach Lidl można kupić naprawdę dojrzałe mango. Jeden owoc wystarcza na dwa kolejne koktajlowe dni. Polecam też ekologiczne banany, są po prostu smaczniejsze. Właśnie otwiera się przed nami okres nieprzebranego, owocowego bogactwa. Warto poszperać w internecie i znaleźć fajne przepisy. To sposób na szybkie, pyszne i zdrowe śniadanie, podwieczorek, przekąskę w ciągu dnia.
Za chwilę przyjdzie czas na truskawkową konfiturę z goździkami.....


Lato w końcu maja :)
Powtarzam więc sobie, że im cieplej tym smaczniejsze truskawkowe lato nas czeka. 
Mam nadzieję, że prędko się nie skończy.
Czy więc nadal brakuje mi wiosny?
Może troszkę... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)