poniedziałek, 2 maja 2016

Kiedy nie możesz wyhamować ;)

Kolorowanki dla dorosłych :)
"Nie potrafisz odpoczywać" - to zdanie towarzyszy mi od zawsze. Jest prawdziwe? Niestety tak. To żaden powód do dumy - wolę "potrafić" to co chcę zrobić. Z odpoczywaniem (niestety nie tylko ;) sobie nie radzę. A w zasadzie to sobie nie radziłam, bo tym razem (choć mój mąż w to pewnie nie uwierzy) udało się!!
Weekend majowy w najlepsze, a my odpoczywamy :) 
Ale zacznę od początku: zobaczyłam artykuł w gazecie o kolorowankach dla dorosłych. Wspomniano w nim o odstresowującym działaniu rysowania. Zapamiętałam i przy najbliższej okazji weszłam do księgarni. Założyłam, że skoro sklep duży lepiej zapytać niż szukać w ciemno. "Przepraszam bardzo, słyszałam o kolorowance dla dorosłych, czy może jest dostępna..." Przemiła Dziewczyna zaprowadziła mnie przed REGAŁ pełen kolorowanek. Stałam (prawdopodobnie z otwarą buzią) próbując ogarnąć grzbiety grubych kolorowanek.
Moja córka stała równie zachwycona. Drogą eliminacji, po przerzuceniu 1/3 regału wybrałyśmy dwie książki :)
To naprawdę świetna zabawa. Nie obiecuję, że wytrwam i wypełnię wszystkie obrazki, ale udało mi się coś w co już przestałam wierzyć: wyhamowałam i zaczęłam odpoczywać :)
Polecam.

Kubek z uszkiem Spot mint Green Gate klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)