środa, 13 kwietnia 2016

Na złamane serce


"Są takie dni kiedy wszystko jest inaczej, czarne dni zwątpienia i rozpaczy (...)"
Dawno temu, jako nastolatka zaczytywałam się w książkach Krystyny Siesickiej. "Zapałka na zakręcie" to klasyka. I choć dziś nie jestem pewna, z której książki ten cytat pochodzi to jednak czasem o sobie przypomina. Wszyscy mamy gorsze dni. Dziś jest mój. Ale! Moja Córka, która ma niezawodny radar smutków i ogromne serce wlała słodycz w mój dzień. Podała śniadanie. Dla takich chwil warto żyć <3
Przepis jest prosty i zaskakujący ;) To połączenie ulubionego chleba (w moim przypadku to indyjski chlebek z papryczką chilli i czarnuszką), marchewka pokrojona w cienkie paski, podpieczone na patelni plasterki szynki i sadzone jajko :)
Karmi duszę, ciało a smutkom mówi precz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)