poniedziałek, 21 marca 2016

Różowa dogrywka - nie mogłam się powstrzymać :)

Cztery kolekcje jeden wspólny mianownik - kolor :)
Ciemierniki sprowokowały mnie do zatrzymania się jeszcze przez chwilę przy kolorze różowym. Wierzcie lub nie ale zmiksowałam cztery kolekcje i nie wyczerpałam jeszcze wszystkich możliwości ;) 
To trochę jak zabawa klockami w dzieciństwie: budujesz, bawisz się i cieszysz.

Talerz obiadowy Alice pink - klik, talerz śniadaniowy Audrey Raspberry - klik, kubek Spot Raspberry - klik,
dzbanek Naomi pink - klik, serwetka Abelone raspberry - klik
Jeśli chodzi o prowokatorów zabawy - ciemierniki to są to najdzielniejsze kwiaty w moim ogrodzie. Zaczynają kwitnąć jeszcze w lutym, gdy w około mróz, śnieg i wiatr. Nieśmiało wychylają główki kwiatków z wielkiej karpy rozłożystych, ostrych liści. Im więcej ciepła i słońca tym odważniej prezentują swoje wdzięki. 
Teraz rozumiecie, że nie mogłam się powstrzymać :)

Tulipany i ciemierniki. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)