czwartek, 24 marca 2016

Niebieski - nie tylko dla chłopców ;)

Kubek z uszkiem Oona blue klik, dzbanek Audrey Indigo klik
łyżeczka Abelone white klik, ściereczka Sadie blue klik

Przed nami Wielkanoc, szaleństwo wypieków i malowania jaj :) Sąsiadka wyszukała fantastyczne przepisy na farbowanie jajek w naturalnych barwnikach: czerwonej kapuście, burakach, kurkumie, cebuli a nawet czarnej kawie :) 
Zanim, jak większość z nas, rzucę się w wir kuchennych zajęć zamieszam trochę. 
Tym razem na niebiesko. 


Serwetka Oona blue klik, talerz Alice blue klik, talerz Audrey Indigo klik
miska XL Alice niebiaska klik, miska XL Sadie blue klik
Dzięki mieszaniu na różowo poznałam Panią Małgosię, która zamieszała już na niebiesko
swój piękny komplet śniadaniowy :)
Jestem szczęśliwa, że udało mi się zachęcić Was do zabawy i rozbudzić kreatywność w komponowaniu własnych, fantastycznych zestawów. Mam nadzieję, że dobrze się przy tym bawicie :)


Lampion Diana klik wdzięcznie zastępuje wazon dla krokusów :)
A ja zupełnie wiosennie zakochałam się - w krokusach, tulipanach i ciemiernikach. Te ostatnie można zobaczyć w ostatnim poście tutaj



Na koniec chcę się z Wami podzielić małą, choć istotną dla mnie refleksją.
W świetle ostatnich wydarzeń w Brukseli związanych z zamachami na lotnisku i w metrze pomyślałam, że zdarza mi się narzekać - niby po ludzku - na zasadzie "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". Patrzcie jak nieważne są nasze troski (w większości) w świetle tego co niespodziewanie dzieje się wokół. Martwimy się rzeczami, które najprawdopodobniej nigdy się nie zdarzą, a te które nadejdą (jeśli) i tak zupełnie nas zaskoczą. Ja więc, dla odmiany, usilnie pracuję nad tym, żeby cieszyć się tym co jest teraz. Czasem to niełatwe, ale życie tak szybko mija i bywa tak ulotne... Pomyślmy o tym przez chwilę i nie zwlekajmy ze spotkaniem, rozmową z tymi, którzy są dla nas ważni. Zbliżające się święta są wspaniałą do tego okazją... Chociaż przecież nie trzeba czekać na pretekst.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)