piątek, 3 lipca 2015

Miękko w słońcu z lemoniadą na trawie :)


Poduszki do miękkiego leżenia i taca do podania orzeźwiającej lemoniady 
do kupienia w naszym sklepie :)
Mamy fantastyczne lato. Poranki są jeszcze przyjemnie chłodne (mam tu na myśli te naprawdę wczesne  ok. 6 rano ;) i pozwalają na spacer lub bieganie (dla wytrwałych). 
Dziś rano np. podczas porannego, leniwego spaceru minęła mnie grupka roześmianych kobiet. Popatrzyłam z zazdrością jak wesoło przerzucały się słowami nie tracąc przy tym tchu ani tempa. Ja - jak na razie - pozostałam na etapie zakupu miesięcznika-poradnika.... 
Ale znam osobę, która po podjęciu decyzji, że biega konsekwentnie robi to. Z osiągnięciami! Całkiem niedawno umieściła zdjęcie na FB z medalem  - pozdrawiam Cię Edytko, podziwiam i dopinguję :D 



Na moim trawniku mogę zaobserwować słodkie, błogie lenistwo, na które patrzy się z przyjemnością. Zaglądam tam robiąc sobie przerwy na kawę lub przepyszną lemoniadę - specjalność Wiki.
Ponieważ synoptycy przewidują upały, podzielę się z wami przepisem (za zgodą autorki :)
Lemoniada wg. Wiki:
do butelki lub dzbanka (o pojemności 1,5 l) wsypać 3 duże łyżki cukru (może być trzcinowy lub tradycyjny biały), wycisnąć sok z 1 całej i 1/2 cytryny, zalać wodą (z bombelkami lub bez - żadnych podtekstów, chodzi o wodę mineralną :D)
Najlepiej pić schłodzoną kostkami lodu. 
To wszystko, to takie proste. 
Oczywiście składniki można dobierać wg własnego smaku (zmniejszyć/zwiększyć ilość cukru lub cytryny).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)