piątek, 10 lipca 2015

Cieszmy się ciepłymi wieczorami

Jest takie powiedzenie: "Uważaj czego sobie życzysz..."
Mam nadzieję, że Wam bardzo nie podpadnę, jeśli przyznam, że życzyłam sobie ochłodzenia. Ale nie o 20 st.C! Szczęśliwie wg. prognozy od jutra temperatury znów szybują w górę, choć (szczęśliwie) nie tak wysoko jak ostatnio ;)
Tymczasem powracam do, zapowiadanego w poprzednim poscie, tematu: LAMPIONÓW



Ciepłe, letnie wieczory...Czekamy na nie cały rok!
Świetliki, gwiazdy, coś chłodnego do picia i idealnie jeśli jeszcze ktoś fajny do przytulenia :D Najfajniejsze są wieczory w czasie wakacji, urlopu, gdy beztrosko zasiadamy nad.... tam gdzie lubimy :)


Lampiony Ana
Kochani: nie czekajmy wyłącznie na wieczory urlopowe. Korzystajmy również z tych spędzanych w domu, po pracy (zwłaszcza w naszych zmiennych warunkach pogodowych). Wieczór to chwila wytchnienia, po dobrze spełnionym obowiązku dnia. Nieważne gdzie: w ogrodzie, na balkonie czy przed szeroko otwarym największym oknie jakie mamy.


Lampiony Lisa komplet 5 szt. Teraz w promocji :)*
zobacz zdjęcie niżej jak wyglądają w świetle dziennym - zupełna metamorfoza!
Tak właśnie robiłam przed laty: było mi trochę szkoda - sąsiedzi, w przeciwieństwie do nas, mieli balkony, na których głównie (a szkoda) wywieszali pranie. A ja marzyłam o choćby najmniejszym, takim na dwuosobowy stolik i dwa krzesełka. Tymczasem z braku balkonu na parapetach pomontowałam skrzynki i obsadziłam je gęsto surfiniami. Podlewałam, nawoziłam a one z wdzięcznością, spektakularnie kwitły. Wieczorem otwierałam okno. Na parapetach ustawiałam maleńkie lampiony. Gdy siadałam na fotelu za oknem widać było kwiaty i gwiazdy na cudownie bezchmurnym niebie, światełka lampionów. Lata temu... Piękne wspomnienia :)


Po prawej Lampion Dove z kolekcji Passion4Home
Dziś mam ogródek, za którym kiedyś tak tęskniłam. Ale wiem, że cudowny nastrój można wprowadzić wszędzie. W dużej mierze zależy od naszego dobrego nastroju :)
Którego Wam tego lata życzę jak najczęściej..


Lisa
Jeden z trzech Lampionów Joy
*Lampiony Lisa w świetle słonecznym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)