sobota, 20 czerwca 2015

Weekendowe śniadanie na szybko

Weekendowe Śniadanie na Różowo i Naturalnie Słodko* :)
Wspomnienie z dzieciństwa: brzęk porannej pracy Mleczarza. Niezapomniany czar szklanych butelek. Udało mi się podobne znaleźć. Zdecydowwanie mniejsze i trochę zgrabniejsze wprost idealne na weekendowe śniadanie :)
Podobno dla zdrowia należy wstawać codziennie mniej więcej o tej samej porze. Jeśli, tak jak ja, wstajecie w tygodniu o 6 rano myśl o tym w sobotę zdecydowanie odpada. Ale wewnętrzny zegar rządzi się swoimi prawami i staram się go szanować. Idziemy więc na kompromis: wstaję wcześnie (ale nie tak wcześnie), z przyjemnością, pobrzękując cichutko krzątam się po kuchni i po spacerze z psami.... wracam z weekendowym śniadaniem prosto do łóżka...

Przyjaciółka "Pyszna Kawa" - nie obraża się, nie dąsa, nie ocenia ;)
...ciągnąc ze sobą Przyjaciółkę Pyszną Kawę ;)

Weekendowe Śniadanie na szybko prosto do łóżka 
Mina i radość pozostałych, zaspanych jeszcze Domowników - to dla mnie radość bezcenna :)
Polecam!

*przepis na koktail znajdziecie tutaj Dziś "dosłodziłam" go połówką melona Gala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)