poniedziałek, 15 czerwca 2015

Akcja: Dekorujemy Ściany!!



Nie lubię tłoku i nie popieram przesady. Dla mnie "mniej" zdecydowanie znaczy "więcej". Jednak ostatnio przy kawie Znajoma rozglądając się po moim mieszkaniu zauważyła, że u mnie jest "ciepło" a u niej "chłodno".
Okazało się, że lubimy te same tonacje kolorystyczne: podobny kolor ścian, podłogi, mebli.
Różnią nas ściany! Nie kolor. Moje nie są puste. Co ciekawe, ja sama, nie od razu zauważyłam różnicę. Zdjęcia, kolorowe obrazki, znowu zdjęcia, półka z książkami - tworzą klimat, wypełniają przestrzeń, dodają "ciepła".


Przed nami lato! Wrócimy ze wspomnieniami. 
Przygotujcie ramki, w których pochwalicie się zdjęciami :)
Dom mojej Przyjaciółki tętni życiem właśnie dzięki ścianom. Wiele się na nich dzieje: są Anioły, Ikony, zdjęcia rodzinne współczesne i bardzo dawne... Niewiarygodna, "wielokulturowa" mieszanka. W innym wnętrzu byłaby przytłaczająca, w tym konkretnym ma duszę swoich właścicieli i ja czuję się w niej - ku swojemu zaskoczeniu - dobrze.
Nie wszyscy jednak możemy sobie pozwolić na spacer po galeriach i zakup oryginalnego obrazu artysty.


Dekoracja na ścianę Bike klimatyczna, metalowa konstrukcja i starzone drewno
Wbrew pozorom to również zaleta, bo możemy dowolnie, za relatywnie niewielkie pieniądze kreować nasze wnętrze. Zmieniać je, wymyślać od nowa. Bawić się, eksperymentować ;)
Współczesne dekoracje: obrazki, ramki, tabliczki czy zawieszki mogą nas rozśmieszać, podnosić na duchu lub nawet przypominać co w życiu ważne :)

Tabliczki z przepisami wcale nie do kuchni :) Choć... czasem zdarza się, że coś nam trochę nie wychodzi, bo zapomnimy o czymś drobnym a istotnym. Więc może warto mieć "ściągę" na ścianie ;)
Zapraszam do działu Promocje na www.passion4home.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)