czwartek, 28 maja 2015

Wieczorna kąpiel dla duszy....i ciała...

Jest późno, czwartek, padam z nóg po niezwykle intensywnym dniu.
Dziś burza w moim mózgu zupełnie nie przypominała krótkiej, wiosennej. To była raczej seria. Kolejna mocniejsza od poprzedniej :)
Na swój sposób lubię takie dni. Moja twarz, na przekór zmęczeniu, wygląda zaskakująco dobrze: oczy świecą z radości, że dobrze spędziłam dzień. Wykorzystam tę chwilę na kąpiel, która rozluźni - mam nadzieję - moje spięte intensywną pracą mięśnie i pozwoli wkrótce zasnąć mimo pobudzenia i rozbieganych pomysłami myśli :)
Wykorzystam ciszę wieczoru, żeby w przytłumionym świetle świec oddać się marzeniom.....


Kąpiel dla duszy i ciała...
Jeśli też lubicie wieczorne chwile pielęgnujące ciało i duszę zapraszam 29-31.05 na www.passion4home.pl
Przygotowałam dla Was niespodziankę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)