czwartek, 19 marca 2015

Filiżanki, talerzyki w kwiatki grochy i koronki

Kolekcja Siomone White

Lubię ładne przedmioty. Kto nie lubi? :)
Są takie, które lubię odkąd kupię i jest mi żal gdy już ich nie mam. Tak właśnie jest z każdym elementem mojej porcelany Green Gate.
Zawiły wstęp... już przechodzę do sedna...
Kilka lat temu kupiłam piękny komplet deserowy: filiżanki i talerzyki w kwiatki i groszki.
To było tuż przed Wielkanocą gdy w okna zaglądała wiosna.
Kupiłam go przez internet - (to był mój debiut w zakupach internetowych), a rozpakowując (z oczywistym niepokojem) czułam rosnącą radość bo każda filiżanka, kubek i talerzyk kipiały kolorami :)

Naomi Pink
Jak już wspomniałam, są przedmioty, które nie poddają się próbie czasu. Takie są moje filiżanki. Oczywiście to porcelana a nie stal więc część z nich nie przetrwała "nieuwagi i dziurawych rąk" ;) Za to te co zostały (całkiem sporo mimo wszystko) cieszą mnie co rano i niezmiennie wzbudzają zachwyt naszych Kochanych Gości.

Wczoraj wypadł mi z rąk kubek, mniej więcej z 90 cm wysokości prosto na kamienną podłogę - powiedzmy sobie szczerze: był bez szans, odpadło uszko :(
Nie wyrzuciłam kubka, może nasypię na dno kamyczki i zrobię z niego minidoniczkę?

Przez ostatnie dni kompletowałam zamówienie - tej samej ceramiki - tym razem dla Was.
Niespokojnie czekałam na dostawę. 
I znów, jak przed laty, z rosnącą radością rozpakowywałam pudełka, oglądając każdy przedmiot kipiący wiosenno - letnimi kolorami :)
I szczerze przyznam, że nie ma innych rzeczy w moim sklepie, które testowałabym tak długo jak porcelanowy Green Gate.


Z przyjemnością i ogromną radością zapraszam Was do Passion4Home 

po filiżanki, talerzyki, miseczki i kubki duńskiej porcelany Green Gate.


Ditte&Liva









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)